joop

Alla inlägg under augusti 2010

Av Ulrika andersson - 1 augusti 2010 11:08

   Passar vi bra ihop?
Ladda upp en bild på din
favorithäst och dej själv och
ställ frågan : Passar vi bra ihop?
Annars kommer någonting att
skilja er åt föralltid!!:DD<33

Av Ulrika andersson - 1 augusti 2010 10:18

Asså jag höll på att ramla av stolen när jag så detta, satt och åt frukost och blädrade i skånska dagbladet när annonsen från flyinge dök upp, dom presenterade vinnarna i Flyinges tävlin, och så läser jag snabbt igen dressyren för att se om det är någon man känner, nej det var det inte och så läser jag igen hoppningen, och då så ser jag mitt namn!! jag bara WHAT!!! blev sjukt glad! lixom vist jag vann inte en hoppträning på flyinge viserligen.. men jag van 2 billjetter till flyinge dagarna    jag hade helt glömt att jag hade ens skickat in svars blanketten till flyinge ( man skickade in den på flasterbo horse show)


senare så kommer Molly så ska vi rida ut :) bilder kommer :)



  

Fråga mig

6 besvarade frågor

Presentation


Är en pigg och glad tjej på 15 år :) Älskar hästar över allt annat! har två st, Joop och Trolle. Hoppas att ni får en rolig lässtund och glöm inte att kommentera :)

Omröstning

Vad skulle du vilja rida på mina hästar??
 Dressyr på Trolle
 Hoppning på Trolle
 Dressyr på Joop
 Hoppning på Joop

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards