joop

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Ulrika andersson - 18 augusti 2010 20:37

Idag så började skolan... var att gå upp halv sju och göra sig klar, sedan var det att ge hästarna frukost, (mamma släpper ut dom senare på morgonen) och sen var det frukost för mig:)  och sedan så sminkade jag mig och plattade håret, sedan var det att slänga sig på syckeln och cykla upp till vägen. och när man stod där och var förbannad eftersom bussen var försenad... så kom emma och hennes killa och vikande glatt på mig från moppeden, tycker att Simon(emmas kille) kan skaffa flakmoppe, så kan jag sitta på flaket XDXDXD men iallfall så kom man iväg till skolan sedan,  och blev väldigt glad där att Gzime inte skulle flytta utan att hon stannar på Frosta, happyface blev jag XD men det var inte så märkvärigt idag fick massa av papper.. och så kom den nya rektorn och hälsade på och jag och gzime höll på att garva på oss, han såg så dum ut XDXDXDXD och det blev inte bättre av att han tittade på oss när vi små skrattade, men så var skoldag över, bussen gick hem halv 11 gött!!! sedan var det hem och rida Trolle i markarbete, och han var döööö pigg :) men han lungndade ner sig som tur vad sedan, älskade hans galoppfattningar från halt idag, även den förvända galoppen satt perfekt idag :D  inmorn blir det träning för Elise på Joopen :)


Ullis :)

 

första dan i skolna idag :)   

Fråga mig

6 besvarade frågor

Presentation


Är en pigg och glad tjej på 15 år :) Älskar hästar över allt annat! har två st, Joop och Trolle. Hoppas att ni får en rolig lässtund och glöm inte att kommentera :)

Omröstning

Vad skulle du vilja rida på mina hästar??
 Dressyr på Trolle
 Hoppning på Trolle
 Dressyr på Joop
 Hoppning på Joop

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards