joop

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Ulrika andersson - 11 augusti 2010 23:22

har kommit hem från Viarps RF :) var ju pay & jump där idag, och trolle gick super var felfri i båda klasserna :) men fy vad kallt det var höll på att frysa ihjäl!!

men här kommer filmerna från lätt C och lätt B


lätt C


lätt B


imorn så är det hoppträning för Joop, så att han är ricktigt fin till på lördag :)


ullis :)

Av Ulrika andersson - 11 augusti 2010 11:25

asså omg vad glad jag blir när jag ser hur många som läste min blogg igår      52 st!! besöksregkord, fast det får gärna blir feler besökare :D nepp men nu ska jag ut och duscha Trolle så att han är ren till ikväll, åker till Viarps då ju:) ska bli kuligt, ska hoppa 70 och 80. dom ska säga att han är till salu i speakern så hoppas att han sköter sig nu och gör två fina felfria runder :) bilder kommer och film med senare ikväll:)


Ullis :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Presentation


Är en pigg och glad tjej på 15 år :) Älskar hästar över allt annat! har två st, Joop och Trolle. Hoppas att ni får en rolig lässtund och glöm inte att kommentera :)

Omröstning

Vad skulle du vilja rida på mina hästar??
 Dressyr på Trolle
 Hoppning på Trolle
 Dressyr på Joop
 Hoppning på Joop

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards