joop

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Ulrika andersson - 12 oktober 2010 22:43

Idag var det hoppträning i askeröd, det gick jätte bra jag är super nöjd, vi tränade på att svänga på små vålter och hoppa och att hoppa och vända tvärt sen men i ett lungt och stabilt tempo, Joop och jag klarade det utmärkt, men på slutet blev han ganska tung att rida för han har ju vilat ett tag nu ju när han vara "skadad". så han har inte hoppat på typ 3 veckor, men han skötte det jätte bra, sen på slutet så tog vi en bana, och där fick jag till  en super galopp på honom, han var trött men han gick ändå in och gjorde jobbet:) ska träna nu varje tisdag fram till tävlingen i dagstorp där vi ska starta lätt B :)


// ullis

Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

6 besvarade frågor

Presentation


Är en pigg och glad tjej på 15 år :) Älskar hästar över allt annat! har två st, Joop och Trolle. Hoppas att ni får en rolig lässtund och glöm inte att kommentera :)

Omröstning

Vad skulle du vilja rida på mina hästar??
 Dressyr på Trolle
 Hoppning på Trolle
 Dressyr på Joop
 Hoppning på Joop

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards