joop

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Ulrika andersson - 9 juli 2010 20:37

idag så hoppade jag lille trolle    gick bra, han känndes jätte fin och var mjuk och följsam, jag red fram lite med öppna och sluta så att jag fick han mjuk, och så gjode lite förvänd galopp och fram och bakdel vändningar, sedan så började jag rida över bommarna, han lyfte väldigt fin över dom   sedan så började jag hoppa honom, red en liten serie, som var hinder, bom hinder bom, han gick super på det, på slutet åg hinderna som högst på 90 cm, ( lätt A för honom), imorn ska han få vila. ska rida joopen då. ganska hård dressyr ska han få gå då, hehe.  Joop vilade idag. han gick träning igår för elise, det gick super hon var nöjd med oss. Vi har precis börjat att lära honom öppna, sluta går ganska bra nu  och så tränade vi att hoppa på volt, så att jag får till omhoppnings svängarna lite till så att man får vinnar tider :)


OBS gammal bild!

  

Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

6 besvarade frågor

Presentation


Är en pigg och glad tjej på 15 år :) Älskar hästar över allt annat! har två st, Joop och Trolle. Hoppas att ni får en rolig lässtund och glöm inte att kommentera :)

Omröstning

Vad skulle du vilja rida på mina hästar??
 Dressyr på Trolle
 Hoppning på Trolle
 Dressyr på Joop
 Hoppning på Joop

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards